Planety

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 233 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Planety koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Planety koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Rozšířené vydání, doplněné Mgr. Michalem Švandou o nové poznatky z planetologie je netradičním průvodcem světem planet. Již první vydání této knihy bylo okamžitě rozebráno. Popisuje a obrazově dokumentuje nejzajímavější místa na planetách a jejich družicích, přičemž se pokouší podat vysvětlení,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Planety je 249 Kč

Výběr knih autorů Zdeněk Pokorný , Švanda Michal

Zobrazit všechny knihy autora Zdeněk Pokorný, Švanda Michal
Výběr knih vydavatele Aventinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aventinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.