Dobrodružství pavouka Čendy 4., 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 135 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dobrodružství pavouka Čendy 4., 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
135 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrodružství pavouka Čendy 4., 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrodružství pavouka Čendy 4., 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrodružství pavouka Čendy 4., 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Pokračování úspěšné série knih o pavoučkovi Čendovi a jeho přátelích od brněnského výtvarníka Pavla Čecha.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dobrodružství pavouka Čendy 4., 1. vydání je 148 Kč

Výběr knih autora Pavel Čech

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Čech
Výběr knih vydavatele Petrkov

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrkov
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.