5 dní - a váš tínedžer bude iný

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

5 dní - a váš tínedžer bude iný koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
5 dní - a váš tínedžer bude iný koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

5 dní - a váš tínedžer bude iný koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

5 dní - a váš tínedžer bude iný koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

5 dní - a váš tínedžer bude iný koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hovorí sa, že najväčším zadosťučinením pre rodičov je, keď ich deti majú vlastných tínedžerov... Je to možno trochu prehnané vyhlásenie, ale každý rodič, ktorý so svojimi deťmi týmto obdobím prešiel, vie, o čom sa hovorí. Táto kniha môže vám rodičom v tomto únavnom období veľmi pomôcť. Dr.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 5 dní - a váš tínedžer bude iný je 263 Kč

Výběr knih autora Kevin Leman

Zobrazit všechny knihy autora Kevin Leman
Výběr knih vydavatele Porta Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Porta Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.