Křesťanství v pěti slovech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 185 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Křesťanství v pěti slovech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Křesťanství v pěti slovech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
170 Kč
Není skladem

Křesťanství v pěti slovech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
182 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mnohé z toho, co o Bohu slyšíme a jak si ho následně představujeme, nemá s křesťanstvím vůbec nic společného a nikoho k víře nenadchne. Existuje řada výborných knih, které vedou diskusi na téma, proč v Boha věřit či nevěřit. Tato útlá knížka se tématu proč nevěnuje. Místo toho se zabývá obsahem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Křesťanství v pěti slovech je 179 Kč

Výběr knih vydavatele Porta Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Porta Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.