5 jazykov lásky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

5 jazykov lásky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
5 jazykov lásky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

5 jazykov lásky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

5 jazykov lásky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

5 jazykov lásky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
269 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
5 jazykov lásky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zuzana Štefečeková o knihe povedala: „Kniha mi veľa prezradila o sebe samej a o mojom vlastnom jazyku lásky. Prinútila ma tiež zamyslieť sa nad jazykom lásky iných ľudí v mojom okolí, a či s nimi „hovorím“ ich jazykom lásky – či tak napĺňam ich nádrž lásky, alebo nie. Zmenil sa môj pohľad na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 5 jazykov lásky je 269 Kč

Výběr knih autora Gary Chapman

Zobrazit všechny knihy autora Gary Chapman
Výběr knih vydavatele Porta Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Porta Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.