Päť príčin nefunkčnosti tímu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 354 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Päť príčin nefunkčnosti tímu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V knihe Päť príčin nefunkčnosti tímu ponúka Patrick Lencioni fiktívny príbeh o líderstve, ktorý je rovnako pútavý a poučný, ako jeho ďalšie knihy, ako napríklad „The Five Temptations of a CEO“ (Päť pokušení výkonného riaditeľa) a „Death by Meeting“ (Príčina smrti: míting). V tejto knihe obracia…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Päť príčin nefunkčnosti tímu je 354 Kč

Výběr knih autora Patrick Lencioni

Zobrazit všechny knihy autora Patrick Lencioni
Výběr knih vydavatele Porta Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Porta Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.