52 pozitivních ujištění na každý týden

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 247 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

52 pozitivních ujištění na každý týden koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

52 pozitivních ujištění na každý týden koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

52 pozitivních ujištění na každý týden koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

52 pozitivních ujištění na každý týden koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
262 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ústřední myšlenkou této knihy doktora Murphy ho, označovaného za otce pozitivního myšlení, je názor, že člověk může pomocí vědeckých modliteb, tedy pozitivních ujištění, ovlivnit podvědomí a změnit svůj život. Každý z nás má v sobě obrovský potenciál dosáhnout toho, po čem touží. Tajemství…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 52 pozitivních ujištění na každý týden je 278 Kč

Výběr knih autora Joseph Murphy

Zobrazit všechny knihy autora Joseph Murphy
Výběr knih vydavatele Aktuell

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aktuell
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.