K nevíře - Můj tajný život uvnitř scientologické církve a dramatický útěk

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 48 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

K nevíře - Můj tajný život uvnitř scientologické církve a dramatický útěk koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
48 Kč
Skladem (odeslání ihned)

K nevíře - Můj tajný život uvnitř scientologické církve a dramatický útěk koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
K nevíře - Můj tajný život uvnitř scientologické církve a dramatický útěk koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Není skladem

K nevíře - Můj tajný život uvnitř scientologické církve a dramatický útěk koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

K nevíře - Můj tajný život uvnitř scientologické církve a dramatický útěk koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
99 Kč
Není skladem

Krátký popis
Neteř hlavy scientologické církve Davea Miscavige, vyrůstala uprostřed této kontroverzní a mocné organizace. V jedenadvaceti letech se od církve odvážně odpoutala a riskovala všechno, co kdy měla a milovala, aby scientologii jednou provždy opustila. Nyní vypráví o svém životě, církvi a o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy K nevíře - Můj tajný život uvnitř scientologické církve a dramatický útěk je 131 Kč

Výběr knih vydavatele Aktuell

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aktuell
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.