Jak přežít nevěru

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak přežít nevěru koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak přežít nevěru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jak přežít nevěru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Není skladem

Jak přežít nevěru koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak přežít nevěru koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Promyšleny, srozumitelný a optimisticky program pro partnerské dvojice procházející krizí nevěry a čelí jednomu z nejnáročnějších problémů soužití. Odhalení nevěry v partnerském vztahu připomíná zemětřesení. Emocionální dozvuky mohou fungovaní v rodině i běžném životě komplikovat ještě dlouho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak přežít nevěru je 209 Kč

Výběr knih vydavatele Aktuell

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aktuell
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.