Hana

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 303 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hana koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hana koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
277 Kč
Není skladem

Hana koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
336 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hana koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
418 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hana koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
349 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ak existuje niečo, čo preveruje ozajstnosť ľudského života, potom je to utrpenie. A ak existuje niečo, čo život znehodnocuje, potom je to utrpenie, ktoré človek spôsobuje iným. Lenže čo keď je napriek tomu nevinný? Čo keď je to všetko len zhoda okolností a človek je iba bezmocným nástrojom…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hana je 336 Kč

Výběr knih autora Alena Mornštajnová

Zobrazit všechny knihy autora Alena Mornštajnová
Výběr knih vydavatele Aktuell

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aktuell
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.