53 pohľadov, ako byť lepší

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 310 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

53 pohľadov, ako byť lepší koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
310 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
53 pohľadov, ako byť lepší koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
391 Kč
Skladem (odeslání ihned)

53 pohľadov, ako byť lepší koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Stretne sa: profesorka informatiky, profesorka detskej onkológie, záchranár, umelkyňa, niekoľkí podnikatelia, učitelia, lekári, matky aj otcovia, psychologička aj najznámejšia moderátorka a vznikne z toho takáto kniha. Jakub Ptačin je dizajnér, podnikateľ a občiansky aktivista. V roku 2020…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 53 pohľadov, ako byť lepší je 369 Kč

Výběr knih autora Ptačin Jakub

Zobrazit všechny knihy autora Ptačin Jakub
Výběr knih vydavatele Premedia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Premedia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.