24 zákonů svádění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 256 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

24 zákonů svádění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
24 zákonů svádění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
210 Kč
Není skladem

24 zákonů svádění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

24 zákonů svádění koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tato kniha je hlavně o psychologickém svádění, aby lidé podlehli vašemu kouzlu. Je to velmi svůdná kniha. Už jen při jejím čtení ve vás začnou sílit netušené schopnosti a možnosti. Svádění je vrcholný projev moci. Ten, kdo mu podlehne, tak nečiní z donucení, ale ochotně a s radostí. Ženám se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 24 zákonů svádění je 256 Kč

Výběr knih autora Robert Greene

Zobrazit všechny knihy autora Robert Greene
Výběr knih vydavatele Eugenika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eugenika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.