48 zákonů moci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 276 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

48 zákonů moci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
48 zákonů moci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)

48 zákonů moci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha Roberta Greena z roku 1998; tematicky je velmi blízká Vladaři Niccolo Machiavelliho. Jednotlivé zákony moci jsou postupně demonstrovány pomocí reálných příběhů ze světové historie (Ludvík XIV., Talleyrand, Otto von Bismarck, Kateřina Veliká, Mao Ce-tung, Haile Selassie a řada jiných).…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 48 zákonů moci je 296 Kč

Výběr knih autora Robert Greene

Zobrazit všechny knihy autora Robert Greene
Výběr knih vydavatele Eugenika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eugenika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.