9 kroků k prevenci a léčbě diabetu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

9 kroků k prevenci a léčbě diabetu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
95 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
9 kroků k prevenci a léčbě diabetu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
122 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: 9 kroků k prevenci a léčbě diabetu - Hall Donald R.. Zdravý jídelníček a dostatek pohybu jsou základními opatřeními v prevenci i léčbě, a to nejen cukrovky, ale také nemocí srdce a cév, rakoviny a dalších chronických onemocnění. Kniha Dona Halla je vynikajícím průvodcem na této cestě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 9 kroků k prevenci a léčbě diabetu je 108 Kč

Výběr knih autorů Donald R. Hall , Rok vydání : 2017

Zobrazit všechny knihy autora Donald R. Hall, Rok vydání : 2017
Výběr knih vydavatele Prameny zdraví

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prameny zdraví
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.