Dobrodružství Jeronýma Moucherota

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 436 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dobrodružství Jeronýma Moucherota koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
436 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dobrodružství Jeronýma Moucherota koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrodružství Jeronýma Moucherota koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
527 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrodružství Jeronýma Moucherota koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
530 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrodružství Jeronýma Moucherota koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
483 Kč
Není skladem

Krátký popis
Další legenda v MDEK. Boucq je pro všechny, kteří milují bizarní a hravé nápady a šílené světy. To nejlepší pro příznivce komiksů jako je Autobus, Pixy, pro fandy starých povídek Woody Allena či románů Phillipa K. Dicka a filmů Davida Lynche.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dobrodružství Jeronýma Moucherota je 472 Kč

Výběr knih autorů Boucq Francois , Rok vydání : 2017

Zobrazit všechny knihy autora Boucq Francois, Rok vydání : 2017
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.