Deadpool Hodný, zlý a ošklivý (3)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 303 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Deadpool Hodný, zlý a ošklivý (3) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Deadpool Hodný, zlý a ošklivý (3) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Deadpool Hodný, zlý a ošklivý (3) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deadpool Hodný, zlý a ošklivý (3) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Deadpool Hodný, zlý a ošklivý (3), Autoři : Brian Posehn, Rok vydání : 2017, Název v originále : Deadpool

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Deadpool Hodný, zlý a ošklivý (3) je 304 Kč

Výběr knih autorů Brian Posehn , Rok vydání : 2017

Zobrazit všechny knihy autora Brian Posehn, Rok vydání : 2017
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.