... na bílém 4 - Hudební publicistika 1990-1994

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 512 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

... na bílém 4 - Hudební publicistika 1990-1994 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
512 Kč
Skladem (odeslání ihned)

... na bílém 4 - Hudební publicistika 1990-1994 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
540 Kč
Skladem (odeslání ihned)

... na bílém 4 - Hudební publicistika 1990-1994 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
471 Kč
Není skladem

... na bílém 4 - Hudební publicistika 1990-1994 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
492 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jiří Černý... na bílém je autorizované souborné vydání hudební publicistiky Jiřího Černého (* 1936). Jeho šedesátiletá novinářská praxe a půl století soustavného psaní o hudbě budí již léta zasloužený obdiv a respekt. Jiří Černý byl mnohdy přímým účastníkem toho, co podstatně měnilo tvář naší…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy ... na bílém 4 - Hudební publicistika 1990-1994 je 503 Kč

Výběr knih autora Jiří Černý

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Černý
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.