... na bílém 6 - Hudební publicistika 2000-2020

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 689 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

... na bílém 6 - Hudební publicistika 2000-2020 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
689 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
... na bílém 6 - Hudební publicistika 2000-2020 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
733 Kč
Skladem (odeslání ihned)

... na bílém 6 - Hudební publicistika 2000-2020 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
707 Kč
Není skladem

... na bílém 6 - Hudební publicistika 2000-2020 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
762 Kč
Skladem (odeslání ihned)

... na bílém 6 - Hudební publicistika 2000-2020 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
805 Kč
Skladem (odeslání ihned)

... na bílém 6 - Hudební publicistika 2000-2020 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
810 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Jiří Černý... na bílém je autorizované souborné vydání hudební publicistiky Jiřího Černého (* 1936). Jeho šedesátiletá novinářská praxe a půl století soustavného psaní o hudbě budí již léta zasloužený obdiv a respekt. Jiří Černý byl mnohdy přímým účastníkem toho, co podstatně měnilo tvář naší…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy ... na bílém 6 - Hudební publicistika 2000-2020 je 751 Kč

Výběr knih autora Jiří Černý

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Černý
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.