A Boh riekol: Musíme sa pozhovárať!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Boh riekol: Musíme sa pozhovárať! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
A Boh riekol: Musíme sa pozhovárať! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
292 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jakub Jakubi je psychoterapeut, ale so svojím vlastným životom si nevie dať rady. V práci sa mu nedarí, manželka ho opustila… a na dôvažok mu jej nový priateľ, bývalý boxer, rozbil nos. Na pohotovosti sa Jakub stretne s Ábelom Baumannom, cirkusovým klaunom, ktorému tiež šťastie dvakrát nepraje.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Boh riekol: Musíme sa pozhovárať! je 285 Kč

Výběr knih autora Hans Rath

Zobrazit všechny knihy autora Hans Rath
Výběr knih vydavatele Anch-books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Anch-books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.