88 věcí, které byste měli stihnout se svým dítětem, než vyletí z hnízda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 87 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

88 věcí, které byste měli stihnout se svým dítětem, než vyletí z hnízda koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
87 Kč
Skladem (odeslání ihned)

88 věcí, které byste měli stihnout se svým dítětem, než vyletí z hnízda koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

88 věcí, které byste měli stihnout se svým dítětem, než vyletí z hnízda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
88 věcí, které byste měli stihnout se svým dítětem, než vyletí z hnízda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

88 věcí, které byste měli stihnout se svým dítětem, než vyletí z hnízda koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

88 věcí, které byste měli stihnout se svým dítětem, než vyletí z hnízda koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
84 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: 88 věcí, které byste měli stihnout se svým dítětem, než vyletí z hnízda - Rath Hans;Rai Edgar. Kniha dvou úspěšných německých spisovatelů vychází z jednoduchého, ale často nedoceňovaného faktu: silné a důležité vzpomínky na dětství, které nás často formují na celý život, se nezřídka…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 88 věcí, které byste měli stihnout se svým dítětem, než vyletí z hnízda je 116 Kč

Výběr knih autorů Hans Rath , Edgar Rai

Zobrazit všechny knihy autora Hans Rath, Edgar Rai
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.