A děly se tam věci - Rozhovory o brněnských hudebních klubech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 342 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A děly se tam věci - Rozhovory o brněnských hudebních klubech koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A děly se tam věci - Rozhovory o brněnských hudebních klubech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A děly se tam věci - Rozhovory o brněnských hudebních klubech koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A děly se tam věci - Rozhovory o brněnských hudebních klubech koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
369 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ernst Hans Gombrich (1909–2001) je bezesporu nejznámějším a nejpopulárnějším historikem umění dvacátého století. Široká veřejnost ho zná jako autora Příběhu umění, fascinujícího bestselleru, jehož se ve světě prodalo přes šest milionů výtisků. Byl však především uznávaným badatelem a teoretikem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A děly se tam věci - Rozhovory o brněnských hudebních klubech je 364 Kč

Výběr knih vydavatele Books & Pipes

Zobrazit všechny knihy vydavatele Books & Pipes
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.