Britské etapy - Putování za hroby československých vojáků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 263 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Britské etapy - Putování za hroby československých vojáků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Britské etapy - Putování za hroby československých vojáků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Britské etapy - Putování za hroby československých vojáků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Britské etapy - Putování za hroby československých vojáků koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Britské etapy - Putování za hroby československých vojáků koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Britské etapy - Putování za hroby československých vojáků koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
283 Kč
Není skladem

Krátký popis
Během okupace Československa odešlo v letech 1938–1945 bojovat za svou vlast do zahraničí mnoho našich občanů. Ve Spojeném království jich během druhé světové války působilo více než deset tisíc. Jednalo se zejména o letce, výsadkáře a příslušníky obrněné brigády, kteří se během válečných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Britské etapy - Putování za hroby československých vojáků je 283 Kč

Výběr knih vydavatele Books & Pipes

Zobrazit všechny knihy vydavatele Books & Pipes
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.