Architekt

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 523 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Architekt koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
523 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Architekt koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
533 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Architekt koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Architekt koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
449 Kč
Není skladem

Krátký popis

Monografie dokumentuje výběr z portfolia ateliéru RUDIŠ-RUDIŠ architekti. Představuje různé typologie staveb a stavební úkoly, ať už jde o novostavby, rekonstrukce, přístavby nebo interiéry. Prostřednictvím fotografií, popisů, rozhovorů a plánů staveb ukazuje, jak se autoři zhostili výzev v…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Architekt je 510 Kč

Výběr knih vydavatele Books & Pipes

Zobrazit všechny knihy vydavatele Books & Pipes
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.