- Vládnutí v čase krizí 2022–2023

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 344 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

- Vládnutí v čase krizí 2022–2023 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)

- Vládnutí v čase krizí 2022–2023 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
395 Kč
Skladem (odeslání ihned)

- Vládnutí v čase krizí 2022–2023 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

- Vládnutí v čase krizí 2022–2023 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace zachycuje první dva roky koaliční vlády Petra Fialy, přelomové a pro další vývoj v naší zemi mimořádně důležité období od prosince 2021 do prosince 2023. Jeho dynamiku přibližuje prostřednictvím nejvýznamnějších projevů, článků a veřejných vystoupení předsedy vlády. Jsou upraveny do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy - Vládnutí v čase krizí 2022–2023 je 377 Kč

Výběr knih autora Petr Fiala

Zobrazit všechny knihy autora Petr Fiala
Výběr knih vydavatele Books & Pipes

Zobrazit všechny knihy vydavatele Books & Pipes
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.