A Doggie and a Pussycat - How the Doggie tore his pants / About a doll that cried faintly

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 151 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Doggie and a Pussycat - How the Doggie tore his pants / About a doll that cried faintly koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dear children, imagine if you can – how could such a thing happen to pussycats and doggies!? Well, it does happen. Sometimes...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Doggie and a Pussycat - How the Doggie tore his pants / About a doll that cried faintly je 151 Kč

Výběr knih autora Josef Čapek

Zobrazit všechny knihy autora Josef Čapek
Výběr knih vydavatele Baset

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baset
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.