O pejskovi a kočičce Jak hráli divadlo a co bylo na Mikuláše

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 138 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

O pejskovi a kočičce Jak hráli divadlo a co bylo na Mikuláše koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O pejskovi a kočičce Jak hráli divadlo a co bylo na Mikuláše koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O pejskovi a kočičce Jak hráli divadlo a co bylo na Mikuláše koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O pejskovi a kočičce Jak hráli divadlo a co bylo na Mikuláše koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
169 Kč
Není skladem

O pejskovi a kočičce Jak hráli divadlo a co bylo na Mikuláše koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
147 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, O pejskovi a kočičce Jak hráli divadlo a co bylo na Mikuláše, Autoři : Josef Čapek, Rok vydání : 2014,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy O pejskovi a kočičce Jak hráli divadlo a co bylo na Mikuláše je 151 Kč

Výběr knih autora Josef Čapek

Zobrazit všechny knihy autora Josef Čapek
Výběr knih vydavatele Baset

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baset
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.