Kolekcia kníh z Citadelly - Pomôž si

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kolekcia kníh z Citadelly - Pomôž si koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
427 Kč
Není skladem

Krátký popis
A objavíš poklad, ktorý sa v tebe skrýva Alice je mladá, odvážna žena. Po rokoch stretáva Jérémieho, priateľa z detstva, ktorý sa stal kňazom na vidieckej farnosti, a trápi ho nezáujem miestnych veriacich. Alice, presvedčená ateistka a profesionálna PR manažérka, sa odhodlá mu pomôcť po svojom.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kolekcia kníh z Citadelly - Pomôž si je 427 Kč


Výběr knih vydavatele Citadella

Zobrazit všechny knihy vydavatele Citadella
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.