A pásly by se tam ovce...

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 288 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A pásly by se tam ovce... koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A pásly by se tam ovce... koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A pásly by se tam ovce... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: A pásly by se tam ovce... - Fárová Anna. Autobiografický text historičky fotografie Anny Fárové (1928 - 2010) vznikal původně jako rozhovor, který s autorkou vedl Viktor Stoilov v letech 2004-2005. Dokončen byl v roce 2008. Text je doplněn desítkami unikátních fotografií, mimo jiné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A pásly by se tam ovce... je 307 Kč

Výběr knih autora Anna Fárová

Zobrazit všechny knihy autora Anna Fárová
Výběr knih vydavatele Torst

Zobrazit všechny knihy vydavatele Torst
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.