... aneb komentář k bratrovraždě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 50 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

... aneb komentář k bratrovraždě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
50 Kč
Skladem (odeslání ihned)

... aneb komentář k bratrovraždě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
53 Kč
Skladem (odeslání ihned)

... aneb komentář k bratrovraždě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
43 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po více než dvaceti letech se významný český prozaik vrátil ke svým dvěma nevydaným prózám z šedesátých let - Kain a Ábel a Handicap, aby je přepracoval a novým textem rozšířil na triptych. Vydání jedné z nejpozoruhodnějších novodobých českých próz se již nedožil. Vychází s doslovem Alexandra…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy ... aneb komentář k bratrovraždě je 48 Kč

Výběr knih vydavatele Torst

Zobrazit všechny knihy vydavatele Torst
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.