Album 1958-1977

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 751 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Album 1958-1977 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
751 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Album 1958-1977 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
804 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Album 1958-1977 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
810 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Album 1958-1977 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
885 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Album 1958-1977 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
890 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Album 1958-1977 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
811 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nakladatelství Torst vydává jako svou 700. publikaci fotografickou knihu Bohdana Holomíčka Album 1958–1977, která přináší na 176 stranách 238 snímků z prvního dvacetiletí jeho tvorby. Jedná se o druhou z řady knih s jednotícím názvem Album, která mapuje jeho fotografické dílo. První z nich,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Album 1958-1977 je 825 Kč

Výběr knih autora Bohdan Holomíček

Zobrazit všechny knihy autora Bohdan Holomíček
Výběr knih vydavatele Torst

Zobrazit všechny knihy vydavatele Torst
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.