Adresát Milena Jesenská

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 188 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Adresát Milena Jesenská koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adresát Milena Jesenská koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adresát Milena Jesenská koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Adresát Milena Jesenská - Černá Jana. K sedmdesátému výročí úmrtí Mileny Jesenské vychází třetí české knižní vydání knihy její dcery, básnířky a prozaičky Jany Černé, rozené Krejcarové. Kniha strhujícím způsobem vypráví životní příběh vynikající české novinářky, přítelkyně Franze…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Adresát Milena Jesenská je 202 Kč

Výběr knih autora Jana Černá

Zobrazit všechny knihy autora Jana Černá
Výběr knih vydavatele Torst

Zobrazit všechny knihy vydavatele Torst
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.