Ach, ti rodiče

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 215 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ach, ti rodiče koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ach, ti rodiče koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ach, ti rodiče koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ach, ti rodiče koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
210 Kč
Není skladem

Ach, ti rodiče koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jedná se o příběh mladé dívky Simony, která za dramatických okolností zjistí, že byla v dětství adoptovaná a rozhodne se vyhledat svoji biologickou rodinu. Co ji na této cestě všechno potká a jestli vůbec uspěje, se již čtenář dozví na stránkách knížky. Jedná se o lehčí čtení, beletrii, s prvky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ach, ti rodiče je 231 Kč

Výběr knih vydavatele Petrklíč

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrklíč
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.