Athanor - Příběh o moci alchymie, síle lásky a zrady...

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Athanor - Příběh o moci alchymie, síle lásky a zrady... koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Athanor - Příběh o moci alchymie, síle lásky a zrady... koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Athanor - Příběh o moci alchymie, síle lásky a zrady... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Není skladem

Athanor - Příběh o moci alchymie, síle lásky a zrady... koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příběh se odehrává na území Čech na počátku dvanáctého století. Do sídla bohatého velmože, účastníka první křížové výpravy, přijíždějí dva alchymisté. Jejich hlavním zájmem je práce na objevu Kamene mudrců, ale zabývají se také sestavováním horoskopů a hostitelem jsou rovněž vyzváni k výrobě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Athanor - Příběh o moci alchymie, síle lásky a zrady... je 299 Kč

Výběr knih autora Monika Bartošová

Zobrazit všechny knihy autora Monika Bartošová
Výběr knih vydavatele Petrklíč

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrklíč
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.