Apokalypsa Evropy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 216 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Apokalypsa Evropy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Apokalypsa Evropy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Apokalypsa Evropy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Není skladem

Apokalypsa Evropy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
230 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Apokalypsa Evropy - Šafář Zdeněk. Normální pražský zimní den, a najednou je všechno jinak. Neznámé záření usmrtilo všechny, kteří nebyli nějak chráněni, a zachránilo se méně než pět procent populace. A to nejen v Praze, ale jak se později ukázalo, i na polovině zeměkoule. Evropa byla…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Apokalypsa Evropy je 237 Kč

Výběr knih vydavatele Petrklíč

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrklíč
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.