Adventní kalendář

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 629 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Adventní kalendář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
629 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Adventní kalendář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
681 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adventní kalendář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
898 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adventní kalendář koupíte na Albatros
Albatros
763 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adventní kalendář koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
804 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adventní kalendář koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
736 Kč
Není skladem

Krátký popis
Advent je doba předvánoční, celých dlouhých 24 dní musíme netrpělivě čekat na Štědrý den, kdy všichni oslavujeme narození malého Ježíška. Abyste se Vánoc co nejdříve dočkaly, otevřete si podle čísel postupně každý den jednu malinkatou knížečku. V ní najdete vánoční povídání o malé Aničce a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Adventní kalendář je 751 Kč

Výběr knih autora Ivana Pecháčková

Zobrazit všechny knihy autora Ivana Pecháčková
Výběr knih vydavatele Meander

Zobrazit všechny knihy vydavatele Meander
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.