Archa úmluvy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 77 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Archa úmluvy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
77 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Archa úmluvy koupíte na Albatros
Albatros
83 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Archa úmluvy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
88 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Archa úmluvy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
88 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Archa úmluvy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
73 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Archa úmluvy - Pecháčková Ivana. Biblické příběhy převyprávěné Ivanou Pecháčkovou dětem ilustrují talentovaní čeští výtvarníci nejmladší generace – a z každého jednotlivého biblického příběhu vytvářejí originální umělecké dílo. V edici MANAMANA nepředkládáme biblické texty dětskému…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Archa úmluvy je 81 Kč

Výběr knih autora Iva Pecháčková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Pecháčková
Výběr knih vydavatele Meander

Zobrazit všechny knihy vydavatele Meander
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.