Atlas domácích bytostí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 287 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas domácích bytostí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas domácích bytostí koupíte na Albatros
Albatros
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas domácích bytostí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas domácích bytostí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas domácích bytostí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Není skladem

Atlas domácích bytostí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
302 Kč
Není skladem

Krátký popis
Otevřete Atlas domácích bytostí a objevte svět plný fantazie schovaný u vás doma. Plyšoň, Devítiocasá kočka, Slaďák nebo Cukrblik. To jsou domácí bytosti, někdy vtipné, jindy strašidelné, ale vždy přátelské. Stačí je jen trochu poznat. A proto je tu Atlas domácích bytostí!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas domácích bytostí je 309 Kč

Výběr knih autora Poláček Martin

Zobrazit všechny knihy autora Poláček Martin
Výběr knih vydavatele Meander

Zobrazit všechny knihy vydavatele Meander
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.