A fairy tale about a wee fish named Rybytinka: Pohádka o Rybitince (anglicky)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 287 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A fairy tale about a wee fish named Rybytinka: Pohádka o Rybitince (anglicky) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A fairy tale about a wee fish named Rybytinka: Pohádka o Rybitince (anglicky) koupíte na Albatros
Albatros
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Anglická verze mimořádné literární prvotiny – poetická pohádka známého výtvarníka o malé rybce, která bojuje za záchranu Obřího moře. Místy veršovaná hravá metafora na téma tolerance mezi lidmi je určena nejen dětemNové vydání oblíbené Niklovy prvotiny, tentokrát doplněné i o CD s Rybími…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A fairy tale about a wee fish named Rybytinka: Pohádka o Rybitince (anglicky) je 300 Kč

Výběr knih autora Petr Nikl

Zobrazit všechny knihy autora Petr Nikl
Výběr knih vydavatele Meander

Zobrazit všechny knihy vydavatele Meander
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.