Afrika přece není stát

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 339 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Afrika přece není stát koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Afrika přece není stát koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Afrika přece není stát koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
V knize Afrika přece není stát Dipo Faloyin s humorem a nadhledem nabízí tolik potřebný reálný pohled na opomíjený region. Střídavě z velmi osobního i čistě politického hlediska vypráví skutečný příběh kontinentu a oslavuje jeho energii i podstatu pestrých kultur a komunit. Takto věrným a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Afrika přece není stát je 341 Kč

Výběr knih vydavatele N media

Zobrazit všechny knihy vydavatele N media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.