Byli jsme tu vždycky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Byli jsme tu vždycky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Byli jsme tu vždycky koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Byli jsme tu vždycky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Byli jsme tu vždycky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Byli jsme tu vždycky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třináct výjimečně důvěrných a otevřených rozhovorů o queer současnosti.„Jednou jsem se zeptal mámy, co bude dělat, až budu dospělej a přivedu domů manžela s dětmi. Na to mi řekla, že doufá, že ona už nebude naživu,“ vzpomíná třiadvacetiletý Kryštof. Každý z nás je v něčem trochu jiný než…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Byli jsme tu vždycky je 347 Kč

Výběr knih vydavatele N media

Zobrazit všechny knihy vydavatele N media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.