Czechy. To nevymyslíš

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 265 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Czechy. To nevymyslíš koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Czechy. To nevymyslíš koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Není skladem

Czechy. To nevymyslíš koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Czechy. To nevymyslíš koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Czechy. To nevymyslíš koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Czechy. To nevymyslíš koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Czechy. To nevymyslíš koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vlídně ironický pohled na vše české Opravdu si Češi zaslouží být nazýváni nejpohodovějším národem střední Evropy? Proč je tak obtížné naučit se česky a proč by tu Poláci neměli používat slovo szukać? A jak vlastně zbohatli zdejší oligarchové? Na tyto a další otázky zasvěceně odpovídá znalec a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Czechy. To nevymyslíš je 286 Kč

Výběr knih autora Aleksander Kaczorowski

Zobrazit všechny knihy autora Aleksander Kaczorowski
Výběr knih vydavatele N media

Zobrazit všechny knihy vydavatele N media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.