Čas vlků. Německo a Němci 1945-1955

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čas vlků. Německo a Němci 1945-1955 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čas vlků. Německo a Němci 1945-1955 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čas vlků. Německo a Němci 1945-1955 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čas vlků. Německo a Němci 1945-1955 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čas vlků. Německo a Němci 1945-1955 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Čas vlků zobrazuje fascinující panorama národa, který se ocitl na křižovatce monumentálních změn. Roky 1945 až 1955 byly hrubou a surovou dekádou, ale ukázaly se jako rozhodující období pro další budoucnost Německa.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čas vlků. Německo a Němci 1945-1955 je 335 Kč

Výběr knih autora Harald Jähner

Zobrazit všechny knihy autora Harald Jähner
Výběr knih vydavatele N media

Zobrazit všechny knihy vydavatele N media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.