Cesta ke zklidnění mysli

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 120 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cesta ke zklidnění mysli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
120 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Cesta ke zklidnění mysli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta ke zklidnění mysli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
190 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta ke zklidnění mysli koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta ke zklidnění mysli koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta ke zklidnění mysli koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta ke zklidnění mysli koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
213 Kč
Není skladem

Krátký popis
Duchovní cesta, kterou ukazuje Osho, je dobrodružná výprava za poznáním funkcí mysli, nevědomí, podvědomí a vědomí, jejímž cílem je objevení toho největšího pokladu - vlastní přirozené podstaty. Osho ve svých promluvách nastavuje zcela originálním a provokativním přístupem zrcadlo, v němž…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cesta ke zklidnění mysli je 185 Kč

Výběr knih autora Osho

Zobrazit všechny knihy autora Osho
Výběr knih vydavatele Pavel Dobrovský - Beta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavel Dobrovský - Beta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.