Jane Austen at Home

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jane Austen at Home koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jane Austen at Home koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
768 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jane Austen at Home koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Jane Austen at Home koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Jane Austen at Home koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
650 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Jane Austen at Home koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
691 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Jane Austen at Home koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Jane Austen at Home koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
638 Kč
Není skladem

Jane Austen at Home koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
374 Kč
Není skladem

Krátký popis
A STUNNING CELEBRATORY EDITION OF THE SUNDAY TIMES-BESTSELLING BIOGRAPHY, COMPLETE WITH NEW INTRODUCTION AND EPILOGUE: THE PERFECT GIFT FOR ANY JANE AUSTEN LOVER Readers LOVE Jane Austen at Home:''A "tour de force" which should be in the reading list of anyone who has either read the books or…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jane Austen at Home je 536 Kč

Výběr knih autora Lucy Worsley

Zobrazit všechny knihy autora Lucy Worsley
Výběr knih vydavatele Hodder & Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder & Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.