Královna Viktorie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Královna Viktorie aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kdo byla královna Viktorie? Romantická princezna, jež milovala tanec? Nesmírně schopná vladařka, která monarchii dala nový smysl? Zatrpklá přísná paní, která mnoho let neodložila smutek a žila v ústraní? Prostřednictvím Viktoriiných deníků, korespondence a dalších dokumentů nám dává autorka…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Lucy Worsley

Zobrazit všechny knihy autora Lucy Worsley
Výběr knih vydavatele BETA - Dobrovský

Zobrazit všechny knihy vydavatele BETA - Dobrovský
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.