Akadémia jednorožcov 2: Šarlota a Plameň

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 273 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Akadémia jednorožcov 2: Šarlota a Plameň koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Akadémia jednorožcov 2: Šarlota a Plameň koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Predstavte si školu, v ktorej na vás čaká jednorožec a s ním množstvo kúzelných dobrodružstiev! Akadémia jednorožcov je škola, ktorú by chceli navštevovať hádam všetky dievčatá. A nielen ony. Hneď po príchode im riaditeľka, slečna Prvosienková, pridelí jednorožca, s ktorým vytvoria páry na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Akadémia jednorožcov 2: Šarlota a Plameň je 273 Kč

Výběr knih autora Julie Sykes

Zobrazit všechny knihy autora Julie Sykes
Výběr knih vydavatele Stonožka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Stonožka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.