Akademická svoboda jako filosofický problém. Pravda, spravedlnost a profesionální odpovědnost

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 195 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Akademická svoboda jako filosofický problém. Pravda, spravedlnost a profesionální odpovědnost koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akademická svoboda jako filosofický problém. Pravda, spravedlnost a profesionální odpovědnost koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akademická svoboda jako filosofický problém. Pravda, spravedlnost a profesionální odpovědnost koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akademická svoboda jako filosofický problém. Pravda, spravedlnost a profesionální odpovědnost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
181 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Akademická svoboda jako filosofický problém. Pravda, spravedlnost a profesionální odpovědnost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
Co je akademická svoboda? – Jaký je její smysl? – V čem se odlišuje od intelektuální svobody a svobody slova?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Akademická svoboda jako filosofický problém. Pravda, spravedlnost a profesionální odpovědnost je 209 Kč

Výběr knih vydavatele SLON

Zobrazit všechny knihy vydavatele SLON
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.