Černošská feministická literární kritika - Výbor z teoretických statí afroamerických kritiček

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 276 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Černošská feministická literární kritika - Výbor z teoretických statí afroamerických kritiček koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
276 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Černošská feministická literární kritika - Výbor z teoretických statí afroamerických kritiček koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
251 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Černošská feministická literární kritika - Výbor z teoretických statí afroamerických kritiček koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
335 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha seznamuje s klíčovými texty a autorkami černošské feministické literární kritiky, která se od počátku 70. let 20. století stala součástí americké literární vědy. Antologie se zabývá především obdobím počátku a rozkvětu afroamerické feministické literární kritiky, tedy obdobím od roku 1974…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Černošská feministická literární kritika - Výbor z teoretických statí afroamerických kritiček je 287 Kč

Výběr knih vydavatele SLON

Zobrazit všechny knihy vydavatele SLON
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.