Dálková láska. Životní formy v globálním věku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 259 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dálková láska. Životní formy v globálním věku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dálková láska. Životní formy v globálním věku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dálková láska. Životní formy v globálním věku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dálková láska. Životní formy v globálním věku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Dálková láska. Životní formy v globálním věku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Není skladem

Krátký popis
Žijeme ve světě, v němž je ten nejmilejší často vzdálený a ten vzdálený je nezřídka ten nejbližší. Autoři se v knize snaží o široký záběr – zajímá je láska překračující zeměpisné, kulturní a politické hranice.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dálková láska. Životní formy v globálním věku je 280 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Ulrich Beck, Elizabeth Beck-Gernshein
Výběr knih vydavatele SLON

Zobrazit všechny knihy vydavatele SLON
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.