Au-pair

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 351 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Au-pair koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Au-pair koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
357 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Au-pair koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
363 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Au-pair koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
386 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Au-pair - Búriková Zuzana;Miller Daniel. Kniha pojednává o různých aspektech života slovenských au-pair v britských rodinách – o rozhodnutí stát se au-pair, o tom, jak je člověk vnímán jako au-pair, o samotné práci au-pair a o dalších vztazích souvisejících s pobyty au-pair, o tom,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Au-pair je 364 Kč

Výběr knih autorů Zuzana Búriková , Daniel Miller

Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Búriková, Daniel Miller
Výběr knih vydavatele SLON

Zobrazit všechny knihy vydavatele SLON
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.